Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukiwarka

Kategorie

Reklamacja towaru

Opis procedury reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: poltech.sklep@gmail.com , telefonicznie pod numerem: 733-883-222 lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu kontaktowego
dowód zakupu, opis uszkodzenia, wady towaru

Adres do wysyłki reklamowanego towaru – punkt sprzedaży:
Pol-Tech,Rakowiec 8, 82-200 Malbork

Przesyłkę z reklamowanym towarem należy nadać jako list polecony ekonomiczny bądź paczkę ekonomiczną ( w razie uznania zasadności reklamacji zwracany jest tylko koszt przesyłek ekonomicznych).

Firma Pol-Tech rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych. 
Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji mailowo bądź telefonicznie.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sprzedającym ciąży dokonuje zwrotu kosztów przesłania towaru ( przesyłki ekonomiczne).W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Zwroty pieniędzy w przypadku uznania zasadności reklamacji są realizowane w terminie do 14 dni.

Druk reklamacyjny

Witryna stworzona na platformie