Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukiwarka

Kategorie

Sposoby dostawy

Dostępne rodzaje wysyłek:

- List polecony ekonomiczny Poczta Polska – cena od 7,50zł do 11,90zł (koszt wysyłki uzależniony od ilości towaru)
- InPost Paczkomaty – 12zł
- Kurier 48 Pocztex Poczta Polska – 12,00zł (stała opłata - paczka do 25kg)
- Kurier 48 Pocztex Poczta Polska pobranie – 15,00zł (stała opłata - paczka do 25kg)
- KURIER InPost/DHL – 15,00zł (stała opłata - paczka do 30kg)
- KURIER InPost/DHL pobranie – 20,00zł (stała opłata - paczka do 30kg)

- Poczta Polska - odbiór w placówce pocztowej lub na stacji Orlen - 8,90zł 

(stała opłata - paczka do 25kg ). Proszę w notatce lub w wiadomości e-mail podać adres placówki pocztowej lub stacji Orlen do której ma zostać wysłana przesyłka.

- Poczta Polska pobranie - odbiór w placówce pocztowej lub na stacji Orlen - 14zł 

(stała opłata - paczka do 25kg). Proszę w notatce lub w wiadomości e-mail podać adres placówki pocztowej lub stacji Orlen do której ma zostać wysłana przesyłka.


Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPostu – Paczkomaty oraz firm kurierskich InPost/DHL na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

Wysyłka kurierem GRATIS przy zamówieniu na kwotę powyżej 500 zł brutto.

Przesyłki pocztowe – są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Czas doręczenia to zazwyczaj 3-5 dni roboczych ( listy) i 2-3 dni robocze (paczki).

Przesyłki paczkomatowe InPost – są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Czas doręczenia przesyłki do paczkomatu to zazwyczaj 2 dni robocze.
Obowiązkiem kupującego jest podanie numeru paczkomatu do którego ma zostać nadana przesyłka oraz aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail. 

Przesyłki kurierskie - są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Przesyłki zazwyczaj doręczane są następnego dnia po nadaniu.

Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń uwzględniamy jedynie z dołączonym protokołem szkody.
Jeżeli zakupiony towar zostanie dostarczony przez kuriera, proszę sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności.
W razie jakichkolwiek uszkodzeń proszę sporządzić protokół szkody na druku dostępnym u kuriera.
Nie ponosimy odpowiedzialności za działanie przewoźników dlatego tak ważne jest otwarcie przesyłki przy odbiorze i sprawdzenie zawartości.

Witryna stworzona na platformie